Просимо звернути увагу на те, що заводська гарантія на ваш продукт Fiskars поширюється лише на виробничий дефект або брак матеріалів. Вона не поширюється на зношування, викликане постійним, неправильним використанням або випадковим пошкодженням.
Якщо інструмент був куплений менш ніж 2 тижні тому, будь ласка, зв’яжіться з магазином, де було здійснено покупку. У магазині вам можуть здійснити заміну або повернути гроші, тому в першу чергу зверніться до продавця. Якщо в магазині вам не змогли допомогти, дотримуйтесь інструкцій нижче.
Якщо купівлю було здійснено більш ніж 2 тижні тому, будь ласка, заповніть форму в розділі «Зв’язатися з нами». Будь ласка, заповніть усі обов’язкові поля. Зверніть увагу, що ваш запит повинен супроводжуватись однією або декількома фотографіями, на яких буде видно інструмент і характер поломки. Запит без фотографій не розглядатиметься.
Продукція Fiskars не має довічної гарантії. Є гарантія на всю продукцію Fiskars у разі виробничого браку. Вона не поширюється на звичайне зношування, пошкодження внаслідок нецільового використання, недбалості або випадкового пошкодження. Ми здійснимо заміну деталей, після проведення оцінки пошкодження, якщо буде визнано виробничий брак.
Якщо інструмент був пошкоджений із вини споживача або використовувався не за призначенням — заміну деталей/інструменту не буде проведено.
На нову лінійку сокир Fiskars діє гарантія 25 років. Детально з умовами гарантії ви можете ознайомитися тут.
Запасні частини доступні для деяких садових інструментів. Будь ласка, заповніть форму «Зв’язатися з нами», і співробітник служби підтримки клієнтів зв’яжеться з вами найближчим часом.